24.08.2022 KOOLITUS TOIMUB KLASSIKOOLITUSENA
03.11.2022 KOLITUS TOIMUB ZOOM`IS
Uuendatud koolituse sisu!
Eesti kogenuim otsingumootoritele optimeerija Raido Tamar tutvustab Google’i otsingumootori optimeerimise aluseid ja õpetab kuidas kasvatada veebilehe külastatavust otsingumootoritest. Koolitusel selgitatakse, mis on Google SEO; kuidas reastab Google otsingutulemusi; mille alusel kuvatakse fotosid Google pildiotsingus ning kuidas antud teadmisi kasutades tõsta veebilehekülje külastatavust.
SEO koolitusel käsitletakse valdkonna näiteid nii Eestist kui ka väljastpoolt. Koolitus käsitleb peamiselt Eesti turul ja eesti keeles optimeerimist.
Koolituse tulemusena omandab osaleja teadmised ja praktilised oskused, kuidas kodulehti ja e-poode otsingumootoritele optimeerida.
SEO (search engine optimisation ehk eesti keeles otsingumootoritele optimeerimine) on parema nähtavuse saavutamine otsingumootorites ning otsingumootoritele veebilehe sisust arusaadavuse parandamine. Lihtsustatult öeldes - hästi optimeeritud lehte kuvatakse otsingumootorites eespool.
Peamiselt räägitakse SEO puhul Google’i otsingumootori jaoks optimeerimisest, aga seda võib käsitleda ka Youtube SEO (Youtube’i otsingutulemuste optimeerimine), Amazon SEO ja teiste platvormide otsingumootorite optimeerimisena. SEO annab võimaluse olla nähtav inimestele just sel hetkel kui nad väga aktiivselt konkreetse toote või teenuse kohta informatsiooni või mingisugusele küsimusele vastust otsivad.
Sihtgrupp: SEO koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad saada teadmisi SEO-st ja Google otsingumootori algoritmi kohta.
Koolituse tulemusena osaleja:
Koolituse läbiviimise põhimõtted:
Koolitus on planeeritud viisil, mis annab osalejatele kasulikke teadmisi, samas on praktiline ja kaasahaarav.
Maht: 6 akadeemilist tundi
Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.
Koolitushind sisaldab lisaks:
Lisaväärtusena pakume:
Raido on Eesti kõige kogenum SEO ekspert, kelle peamiseks tegevuseks on e-kaubanduse lahenduste otsingumootoritele optimeerimine ja mahukate veebilehtede analüüsimine. Raido klientide nimekiri ulatub suurtest e-kaubanduse ettevõtetest nagu Hansapost, Rahva Raamat, Home4you kuni Telia, IF Kindlustus, Õhtuleht. Raido jagab teadmiseid ja kogemusi, mida usaldavad edukad Eesti ettevõtted.
Loe koolitaja artikleid:
3 sammu, kuidas Google’is paremini leitav olla
7 levinud SEO viga, mida Eesti e-poed teevad
Mis on SEO? Puust ja punaseks koos 9 Eesti näitega
SEO ABC ehk 5 nõuannet SEO-ga nullist alustajale
Google Search Console – SEO alahinnatud abiline (I osa)
Google Search Console – SEO alahinnatud abiline (II osa)
Osalejate tagasiside koolitusele:
Maikuu koolitus 2021
"VÄGA hea koolitus. Sain palju tagasisidet kodulehe kohta ning kõigile tekkinud küsimustele vastused.
Oskan nüüd kodulehele teadlikumalt sisu luua, Google esilehele jõuda, et ettevõte oleks märgatum ning seda kõike ära kasutada turundustegevustes."
"See on SEO baaskoolitus. Siiski tõenäoliselt tekib lisaküsimusi oma lehe optimeerimisel. Ülevaade aga asjalik. Koolitusel õppisin: märksõnad, lehtede - menüüde pealkirjad, sisutekstid, üldine lehe struktuur."
Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga.
Näeme koolitusel!
Sissejuhatus SEO-sse - tervikliku ettekujutuse loomine SEO olemusest ja selle eesmärgist
Mis on SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine?
Mis on otsingumootorite eesmärk?
Mis otsingumootoritele keskenduda Eestis, Soomes, Lätis ja Venemaal?
Märksõnade analüüs - kuidas tuvastada otsinguid, mida otsijad kasutavad probleemide lahendamiseks või vastuste saamiseks
Märksõnade ja analüüsi vajalikkuse tutvustus
Mitme kategooria näited ja põhjaliku märksõnade analüüsi näide
Hooajalisuse ja otsingute muutumise tuvastamine
Kuidas võib märksõnade analüüs abiks äriliste otsuste tegemiseks
Kust leida märksõnasid?
Konkurentide ja valdkonna märksõnade kasutuse analüüs
Tööriistade tutvustus märksõnade analüüsi teostamiseks
Näited projektidest ja märksõnade kasutusest
Positsioonide ja valdkondade erinevused
Märksõnade konkurentsi hindamine
Kuidas aru saada otsingueesmärgist?
Miks ja kuidas leida oma niššid ehk spetsiifilisemad valdkonnad?
Google Search Console’i otsinguandmete ülevaade ja õpetus
Lehe struktuur - kuidas optimeerida ühte alahinnatumat SEO faktorit
Kuidas “näeb” Google veebilehte
Lehe struktuuri selgitus ja optimeerimise õpetus
Ankurtekstide optimeerimine
Sisulehed vs blogipostitused
Asukohapõhised lehed
Milliste märksõnade jaoks teha eraldi lehed?
Lehesisene optimeerimine - põhjalik lehe optimeerimise õpetus koos näidetega
Otsingu eesmärgile vastava lehe optimeerimine
Meta pealkirjade ja kirjelduste optimeerimise õpetus
Väärtuspakkumise rõhutamine ja meta andmete näited
Lehe ja brändi nime kasutamine meta andmetes
Mis on keyword cannibalization’i ja kuidas seda vältida?
URL-ide optimeerimine
H1 (headline 1) ning h2 ja h3 optimeerimine
Sisu optimeerimine
Wordpressi veebilehe näitel sisu optimeerimine
Valdkonna spetsiifiline sisu loomine
Värske sisu ja sisu uuendamine ning selle roll SEO-s
Erinevate sisutüüpide näited ja õpetused (esileht, kategooriad, tootelehed, artiklit jt)
Piltide optimeerimine
Lokaalse otsingu faktorid
Märksõnade kasutus domeeninimede valikus
Üldised lehe ja tehnilise SEO faktorid - ülevaade tehnilistest faktoritest ja võimalikest probleemidest
Negatiivsed faktorid
Duplikaatne ehk korduv sisu
Mobiilisõbralikkus ja veebilehe kiiruse roll SEO töödes
Kasutajakogemuse roll optimeerimistöödes
XML sitemap
Screaming Frog lühitutvustus
Tehnilised SEO faktorid
Google Search Console’i põhjalik tutvustus
Linkide ehitamine - ülevaade, Eesti näited ja strateegiad
Domeenide väärtuste üldised omadused
Eesti populaarsemad linkide allikad ja näited
Linkide omadused ja väärtused
Konkurentide linkide analüüs
Tähtsamate URL-ide viitamine
Google’i otsingute käsud võimalike linkide leidmiseks
Väliste linkide ankurtekstide optimeerimine
404 ehk katkiste URL-id suunamine ja 301 redirect’id
Kasutamata linkide võimaluste tuvastamine
Rel=“nofollow” lingid
Kokkuvõte ja näited
Kokkuvõtte eelnevalt läbitud teemadest
Lisamaterjalide tutvustus
Milline võib olla SEO tulevik ja võimalikud tulevikutrendid
Koolitusel osalejate näidete vaatamine ja analüüs
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üksteist päeva enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.
Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.
Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 618 1727 . Kui teatate koolitusel mitteosalemisest kuni 10 tööpäeva enne algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest. Mitteosalemisest vähemalt 5 tööpäeva varem teatades, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele. Raha tagastame ette antud summas juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.
IT Koolitusel on õigus koolitusgrupi mitte täitumisel koolituse toimumine edasi lükata või koolitus ära jätta. Koolitusele registreerunuid teavitatakse kursuse edasi lükkumisest või ära jätmisest telefoni või e-posti teel. Koolituse ära jäämisel korraldajatest tulenevatel põhjustel makstakse õppetasu tagasi. .
IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 618 1727 või [email protected].