Võta ühendust:
+372 618 1720
info@koolitus.ee

Uurisime Marketing Sharksi tegevjuhi ning koolitaja Diana Taluri käest, miks on eelisseisus need ettevõtted, kes blogivad.

Miks blogida turunduslikel eesmärkidel?

Infoühiskonnas on inimeste ostuharjumused muutunud. Lisaks reklaami nägemisele ja sõbra soovitusele otsitakse ka ise väga palju internetist toodete ja teenuste kohta. Google Consumer Barometer andmetel kasutas 45% eestlasi viimase ostuotsuse langetamisel otsingumootorit. Ehk peaaegu iga teine langetab ostuotsuse otsingumootorist leitud info põhjal. Teadagi - enamuse tähelepanu saavad otsingumootoris esimesel leheküljel olevad ettevõtted. Kuid kuidas saada esilehele? Selleks on kaks võimalust - makstud reklaam (Google AdWords) ning orgaaniline tulemus. Orgaanilist tulemust saab mõjutada läbi kodulehe optimeerimise (SEO). SEO üheks oluliseks komponendiks on kvaliteetne ja asjakohane sisuloome. Seega miks mitte alustada sisu loomist blogi kirjutamisega?

Kui suur eelis on blogi omaval ettevõttel?

Sinu ettevõtet võib internetis võrrelda puslega, kus selle kokku panemisel on tükikesi palju ja lõppu ei näi tulevat. Samas järjepidev tükkide kokku panemine, neile kaaslase leidmine viib lõppeesmärgile lähemale. Võrdleme ühte pusletükki ühe infokilluga internetis, olgu selleks infokilluks siis kodulehe üks alamleht või üks blogipostitus. Keskmise ettevõtte kodulehel (koos avalehega) on kümme lehte ehk infokillukest internetis. Samas ettevõttel, kes kirjutab nädalas ühe blogiposti, on aastaga 62 ja viie aastaga 270 postitust. Ehk ettevõte, kes järjepidevalt kirjutab killukesi internetti, omab viie aasta pärast 27 korda rohkem nähtavust, kui see, kes seda ei tee. Kas ainuüksi see ei ole piisav põhjus blogimisega koheselt alustada?

Hubspot toob välja, et B2C ärid, kes blogivad saavad 88% ja B2B ärid umbes 67% rohkem päringuid.

Originaalsisuga ja huvitav blogi loob ettevõttest eksperdi kuvandi, misläbi tuleb ostuotsus kliendil lihtsamalt ja kiiremini. On ju usaldus peamine ostuotsuse tegur ja kes ei usaldaks oma ala eksperti?

Miks blogida? Sest seeläbi jõuab suur hulk potentsiaalseid kliente Sinu kodulehele.

Tule koolitusele “Kuidas paremini blogida”, et oskaksid blogimisega algust teha. Koolitusel vaatame blogimise tarkvara WordPress, õpime, millest blogida ja vaatame kuidas see saaks Sinu äri kasvatada. Loe lähemalt koolitusprogrammi siit: http://www.koolitus.ee/ITK-440-Kuidas-paremini-blogida/

 

marketingsharks logo