Google Tag Manager koolitus

GTM-i eelised veebianalüütikasse ja turunduskanalitesse saadetava info haldamisel ning peamiste analüütika ja turunduskanalite pikslite loomine/korrigeerimine.

Kuna varasemalt on kõik veebilehel tehtavad seadistused nõudnud IT osakonna tööd, siis Google Tag Manager võimaldab seda tööd teha turundusspetsialistidel / veebianalüütikutel ja kiiremini.

Lisaks annab Google Tag Manager oluliselt parema ülevaate kõigist tehtud seadistustest ning muudab nende korrigeerimise ja täiendamise kiiremaks ja mugavamaks.

Kui oled varasemalt olnud olukorras, kus soovitud veebianalüütika või turunduskanalitesse saadetava info muudatused ootavad teiste IT osakonna prioriteetide taga, siis see koolitus on just sinule!

 

Koolituse eesmärgid:

  1. anda ülevaade Google Tag Manager eelistest võrreldes otse veebilehe koodis tehtavate seadistusega;
  2. anda ülevaade Google Tag Manager tööpõhimõtetest ja parimatest praktikatest (Workspaces, Variables, Triggers, Tags, Folders);
  3. leida vajalik info korrektsete seadistuste tegemiseks;
  4. seadistada Google Analytics baaskood ja täiendavad event’id;
  5. seadistada Google Ads retargeting ja konversioonide koodid;
  6. seadistada Facebook Ads retargeting ja eventide koodid. 

Koolituse lühikokkuvõte:

Google Tag Manager koolitus valmistab osalejad ette tööks Google Tag Manageriga ning annab praktilised oskused ja vajaliku taustainfo kasulike seadistuste tegemiseks. Lisaks annab koolitus ülevaate turunduskanalitesse ja veebianalüütikasse saadetava info headest tavadest. 

Sihtgrupp:

Koolitus on mõeldud peamiselt turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele, kuid on kasulik kõigile kes sõltuvad enda töös veebilehelt turunduskanalitesse ja veebianalüütikasse saadetavast infost. 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab mis on Google Tag Manager eelised;
  • teab Google Tag Manager keskkonna ülehitust ja loogikat;
  • oskab seadistada Google Analytics baaskoodi ja vajalikud event’id;
  • oskab seadistada Google Ads retargeting ja konversioonide koodid; 
  • oskab seadistada Facebook Ads ja teiste turunduskanalite retargeting ja eventide koodid.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):

  1. Kaasas isiklik/ töö sülearvuti.
  2. Ettevõtte veebilehele on seadistatud Google Tag Manager. 
  3. Edit/Publish/Admin ligipääsud ettevõtte Google Tag Manager ja Google Analytics kontodele. 
  4. Admin ligipääsud ettevõtte teiste turunduskanalite kontodele. 
  5. Omab ülevaadet ettevõtte tänasest klienditeekonnast ja selle olulisematest sammudest.
  6. Kasuks tuleb varasem kogemus Google Analytics-i ja turunduskanalitega.

Koolituse läbiviimise põhimõtted: 

Koolitusel kasutatakse esitluse formaati olulise taustainfo ja parimate praktikate tutvustamiseks ning töötoa formaati olulisemate seadistuste teostamiseks. 

Osalejad teevad kõik sammud juhendamisega läbi, saavad jooksvalt küsimusi küsida ning täidavad koolituse lõpus küsimustiku omandatud teadmiste kohta.  

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 4 akadeemilist tundi 

Täienduskoolituse õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disaini ning halduse õppekavarühm 

Koolitushind sisaldab lisaks:

  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:

  • sooje jooke koos küpsistega;
  • värskeid puuvilju.

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga

Soovitame tutvuda ka tööandjatele suunatud Töötukassa poolt pakutavate täiendkoolituste toetustega: koolitustoetus tööandjatele ning töötaja koolituskulude hüvitamine tööandjale.

Näeme koolitusel!

Ajakava

09:15 - 09:30
Kogunemine

Koolitus toimub aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn, IT Koolituse ruumides. Parkida saab Europarki parklas Veerenni 36, EP63. 

09:30 - 11:00
1.Google Tag Manager ülevaade
  • Google Tag Manager eelised.
  • Google Tag Manager loogika ülevaade (Workspaces, Variables, Triggers, Tags, Folders).
  • Google Tag Manager head tavad. 
  • Google Tag Manager seadistuste sisendi kogumine (Click/Form submit listeners, Preview mode). 

Kasutatavad meetodid: loeng, töötuba, juhendamine

11:00 - 11:15
Kohvipaus
11:15 - 12:45
2.Google Tag Manager seadistused
  • Google Analytics baaskoodi ja event'ide lisamine. 
  •  Google Ads retargeting ja conversion koodide lisamine.
  • Facebook Ads retargeting ja event koodide lisamine (laiendatav teistele turunduskanalitele). 

Kasutatavad meetodid: töötuba, juhendamine

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üksteist päeva enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.

Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.

IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 618 1727 või [email protected].

Tühistamistingimused

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). 

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.

Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.