E-poe müügi kiire kasvatamine disaini- ja kasutusmugavusega

E-poodides on disainil ja kasutusmugavusel väga oluline roll. See peab looma erinevate osade vahel terviku ja tekitama kliendis usalduse. Kehvasti ehitatud e-pood või osa sellest võib panna kliendi viimasel hetkel ostust loobuma.

Kui eriolukorrast üldse midagi positiivset tuli, siis on see hüppeliselt kasvanud e-kaubandus. Ettevõtted, kes siiani alles mõlgutasid mõtteid, et peaks oma äri ka e-kanalitesse laiendama, said hea tõuke, et oma plaanid kiiremini teoks teha.

Mis on see, mis paneb inimesed ühest kohast ostma ja sinna tagasi tulema ning teistest jällegi kiirelt ja igaveseks lahkuma?

Mõtle korraks oma viimase e-poe kogemuse peale. Olgu selleks siis toit, riided, mööbel või mõni muu vajalik ese. Kas sa mäletad, milline see pood välja nägi? Tõenäoliselt väga mitte. Aga üsna kindlalt mäletad sa, mis tunde see kogemus sinus tekitas. Võibolla teatavat elevust, rõõmu, enesekindlust, et sain hakkama. Või rahulolu, kui kiirelt ja lihtsalt kõik sujus. Või siis hoopis pettumust, kui midagi ei töötanud ja ost tegemata jäi või polnud selge, millal su toode siis ikkagi kohale jõuab.

Poolepäevane koolitus „E-poe müügi kasvatamine disaini- ja kasutusmugavusega“ aitab mõista, mis vahe on e-poe disaini ja kasutajakogemuse (UX) metoodikatel. Koolituse käigus õpitakse, kuidas disaini abil muuta e-poe kasutamine lihtsaks ja kasutajasõbralikuks ning kuidas anda e-poele visuaalselt hea väljanägemine ja stilistika. Lisaks räägitakse koolitusel, kuidas valmistuda 2025.a suvel jõustuva EL Ligipääsetavuse direktiivi nõuetega oma e-poe aegsasti vastavusse viimiseks.

Koolituse sihtrühmaks e-poodide juhid, tootejuhid ja IT spetsialistid, kes saavad teadmised ning oskused, et oma e-poe müüki kasvatada läbi disaini- ja kasutusmugavuse parendamise.

Koolitus hõlmab erinevaid praktilisi näiteid stilistika ning kasutusmugavuse mõistmiseks, uute disainikontseptsioonide loomiseks prototüüpidena ja lõppkasutajatega testimiseks.

Kursuse eesmärk on anda nii spetsialistile kui ka targale tellijale praktilised teadmised ning oskused, et planeerida ning hallata e-poe müügi kasvatamiseks disaini- ja kasutusmugavusega seotud tegevusi.

Sihtgrupp: E-poe omanikud, e-poe haldajad, tootejuhid, teenusejuhid, IT juhid, digiteenuse valdkonnajuhid, e-poe turundusspetsialistid, juhtiv-/vanemarendajad, äri- ja süsteemianalüütikud ja muud IT spetsialistid.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • Mõistab e-poe disaini ja stilistika aluseid
  • Mõistab e-poe kasutajaliidese (UI) disaini aluseid (kompositsioon, tasakaal, kontrastid)
  • Mõistab e-poe kasutajakogemuse (UX) disaini alused (prototüüpimine, lõppkasutajatega testimine)
  • Oskab kasutada koodi inspekteerimist Chromes, et hinnata ligipääsetavust
  • Oskab hinnata e-poe tekstide arusaadavust ja tootefotode olulisust
  • Oskab e-poe lõppkasutajatega testimisi korraldada ning läbi viia

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): 

Osaleja on algtasemel kursis e-poe disaini alustega (võib ka enne koolitust googeldada). Osaleja saab aru inglise kirjakeelest.

Koolituse läbiviimise põhimõtted: 

Koolitus on üles ehitatud valdavalt loenguna koos praktiliste näidetega koolitaja poolt. Teemaploki pikkuseks on 1 tund, millest 15-30 minutit on sissejuhatav teooria ja ülejäänud on praktilised näited koolitaja poolt.

Õpiväljundite saavutamist hinnatakse tunnist osavõtu kaudu.

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Maht: 4 ak h

 

Koolitushind sisaldab lisaks:
õppematerjale;
koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:
tasuta parkimist;
sooje jooke koos küpsistega;
värskeid puuvilju. 

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga. 

Näeme koolitusel! 

Ajakava

09:15 - 09:30
Kogunemine
09:30 - 10:00
1. Kasutajaliidese (UI) disaini sissejuhatus
• Sissejuhatus kasutajaliidese disaini ja stilistikasse
• Tootelehe disain ja sisutekstid
• Erinevate disainide näited

Kasutatavad meetodid: loeng ja praktilised näited koolitaja poolt
10:00 - 11:00
2. Kasutajakogemuse (UX) disaini sissejuhatus
• Sissejuhatus e- poe kasutajakogemuse disaini
• Prototüüpide loomise põhimõtted
• Erinevate kasutajakogemuse mustrite näited ning ligipääsetavus

Kasutatavad meetodid: loeng ja praktilised näited koolitaja poolt
11:00 - 11:15
Kohvipaus
11:15 - 12:45
3. Lõppkasutajatega testimine
• Lõppkasutajatega testimise põhimõtted ja metoodikad
• Lõppkasutajatega testimise harjutamine
• Koolituse kokkuvõte

Kasutatavad meetodid: loeng ja harjutus