09.02.2021 KOOLITUS TOIMUB VEEBIS ZOOM KESKKONNAS!
Eesti kogenuim otsingumootoritele optimeerija Raido Tamar tutvustab Google’i otsingumootori optimeerimise aluseid ja õpetab kuidas kasvatada veebilehe külastatavust otsingumootoritest. Koolitusel selgitatakse, kuidas reastab Google otsingutulemusi; mille alusel kuvatakse fotosid Google pildiotsingus ning kuidas antud teadmisi kasutades tõsta veebilehekülje külastatavust.
SEO koolitusel käsitletakse valdkonna näiteid nii Eestist kui ka väljastpoolt. Koolitus käsitleb peamiselt Eesti turul ja eesti keeles optimeerimist.Koolituse tulemusena omandab koolitusel osaleja teadmised ja praktilised oskused, kuidas kodulehti ja e-poode otsingumootoritele optimeerida.
Loe Raido Tamari artiklit "3 sammu, kuidas Google’is paremini leitav olla".
Sihtgrupp:
Koolitus on suunatud neile, kes tunnevad huvi SEO vastu, aga kellel antud valdkonnas puuduvad või on vähesed teadmised.
Koolituse tulemusena osaleja:
Ajakava:
10.00-15.30
1) Tervikliku ettekujutuse loomine SEO rollist ettevõtte internetiturunduses
2) SEO tööriistade tutvustus ja näited kasutamisest
3) Märksõnade analüüs – mõiste, vajadus, konkurentsi määramine ja praktilised näited
4) Sisu, meta andmete, piltide ja üldine lehesisene optimeerimine
5) Linkide ehitamine
6) Google Analytics ja Search Console kasutamine
7) Kokkuvõtte
Koolituse läbiviimise põhimõtted:
Koolitus on planeeritud viisil, mis annab osalejatele kasulikke teadmisi, samas on praktiline ja kaasahaarav. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse individuaalsete harjutuste lahendamise käigus.
Maht: 6 akadeemilist tundi
Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.
Koolitushind sisaldab lisaks:
õppematerjale;
koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
tunnistust.
Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga.
Näeme koolitusel!
Loe koolitaja artikleid:
7 levinud SEO viga, mida Eesti e-poed teevad
Mis on SEO? Puust ja punaseks koos 9 Eesti näitega
SEO ABC ehk 5 nõuannet SEO-ga nullist alustajale