Võta ühendust:
+372 618 1720
info@koolitus.ee

Uurisime Marketing Sharksi tegevjuhi ning koolitaja Diana Taluri käest, miks osaleda tema poolt läbiviidavatel Facebooki ja LinkedIn koolitustel.

Miks on oluline teada, kuidas turudada Facebookis ja LinkedIn's?
Pea viis aasta on Eesti ettevõtted panustanud sotsiaalmeediasse nii oma aega kui raha ja püüdnud seal edukalt ettevõtet turundada, kuid siiski osad on edukamad kui teised. Millest see tuleb? Kas sotsiaalmeedias õnnestumiseks on vaja mingit imevalemit, mis iga ettevõtte puhul tagab edu või on siiski võimalik igaühel sotsiaalmeedias turundama õppida?
Facebook ja LinkedIn on oma valdkonna liidrid, mõlemad on küll suhtlusvõrgustikud, kuid toimivad erinevalt ja täidavad erinevaid eesmärke. 

  • Facebook on suhtlusvõrgustik, mille kasutajaskond küündib 1,3 miljardi kasutajani kuus ja täidab rohkem meelelahutuslikku eesmärki.
  • LinkedIn on suurim ärikontaktide võrgustik, pakkudes hulgaliselt võimalusi leida kontakte üle maailma, kaasates juba praegu üle 300 miljoni kasutaja.
    Kõige suurem müüt on see, et sotsiaalmeedias turundamine on tasuta. Jah, konto avamine on küll, kuid sinna õige sihtrühma meelitamine, on aastatepikkune töö. Iga ettevõte vajab sotsiaalmeedia strateegiat, et potentsiaalsest kliendist saaks lojaalne klient.

Kellele neid teadmisi ja oskusi vaja on?
Minu koolitused on mõeldud ettevõtte juhtidele, turundusjuhtidele või teistele asjahuvilistele, kes seni pole suhtlusvõrgustikke turunduseesmärkidel kasutanud või on seda tulemusteta teinud. Koolitus on huvitav ka neile, kes soovivad turundada iseennast, värvata uusi spetsialiste, leida koostööpartnereid või teha kannapööret iseenda karjääris.

Tegemist on turunduse koolitustega, millised eelteadmised, arusaamad aitavad koolituse eesmärki paremini saavutada?
Facebooki ja LinkedIni koolitused ei vaja eelnevaid turundualaseid teadmisi, kuid alati tulevad need kasuks. Iga ettevõtja murekoht on oma toote/teenuse viimine tarbijani/kliendini ja seda kõige soodsamal viisil. See koolitus annabki aimu, kas teie ettevõttele need suhtlusvõrgustikud sobivad ja mismoodi peab seal ennast/ettevõtet turundama. Kui ettevõte tunneb enda klienti, siis ta saab koolituselt teadmised, kuidas temani suhtlusvõrgustiku kaudu peaks jõudma. Milliseid oskusi on mõlema võrgustiku kasutamiseks vaja ja kuidas terve meeskond saaks kaasa aidata ettevõtte edule. Ehk ettevõtte sihtrühma tundmine on õige turunduse alus ja seda ka sotsiaalmeedias.

Koolitus sisaldab paljusid teemasid, kas selle 1 päeva jooksul saavad õppijad ka reaalsed tööriistad, mida koheselt rakendada? Kui jah, siis millised?
Koolituse lõpuks on igal ettevõttel valminud sotsiaalmeedia strateegia ja koolitusel õpime üheskoos täitma sotsiaalmeedia kalendrit. Samuti vaatame, millised tööriistad säästavad aega ja mida saab ise ära teha sotsiaalmeedias nähtavuse parandamiseks.

Kuidas saavad õppijad kohe rakendada õpitut?
Peale koolitust näete te seda suhtlusvõrgustikku uue pilguga – teete korda enda/ettevõtte profiili ja alustate strateegia elluviimisega. Ilmselt mõistate, et soovite senisest veelgi rohkem aega pühendada suhtlusvõrgustike potentsiaali ärakasutamiseks just turunduslikel eesmärkidel ja olete teadlikud, milliste oskustega eksperte te selleks vajate.

Ütle veel paari lausega, miks pean kohe broneerima selle aja oma kalendris ja Sinu koolitustel osalema.
Sotsiaalmeedia ajastul on traditsioonilise meedia reeglid pea peale pööratud. Turundajatel on üha raskem eristuda ja leida õiget teed tarbijani. Tänapäeva tarbija on juba piisavalt tark, et orienteeruda rohkes infotulvas ning infot sobivalt filtreerida. Lahendus võiks olla sotsiaalmeediaturunduses. Broneeri aeg ja tule avasta enda jaoks uus turundamise viis!

marketingsharks logo