Võta ühendust:
+372 618 1720
info@koolitus.ee

Aegajalt esineb olukordi, kus Configuration Manageri Agent enam ei suhtle Configuration Manageri serveriga. Ei suudeta läbi viia riistvara inventuuri, rakendused või turvauuendused ei paigaldu või on hoopis miskit muud viga mis vajab tähelepanu. Selliste juhtumite puhul võib tekkida küsimus, et kuidas küll leida ülesse see täpne probleemi allikas ning ühtlasi ka lahendus.

Selleks, et Configuration Manageri Agentide probleemide lahendamine endale lihtsamaks teha, saab selleks kasutada sellist tööriista nagu on Configuration Manager Support Center. Tegemist on Microsofti enda tööriistaga. Tänase seisuga on sellest küll ainult Configuration Manager 2012 versioon aga see töötab edukalt ka kõikide uuemate versioonidega.

Läbi Configuration Manageri Support Center´i saate teha järgmisi tegevusi:

  • Ühenduda teise arvuti külge
  • Koguda kokku logisid
  • Vaadata Configuration Manageri Agendi seadistusi
  • Vaadata Configuration Manageri Agendi poliitikaid
  • Käivitada Configuration Manageri Agendi poliitikaid nagu nt masina poliitika alla laadimine jne
  • Vaadata Configuration Manageri Agendi alla laetud pakette
  • Millal viidi läbi viimane riistvara/tarkvara inventuur
  • Kontrollida enamlevinumaid probleeme
  • Vaadata kliendi logisid

 

 

 

Selle tööriista võite paigaldada Primary Site serverile või otse enda tööjaama.

Configuration Manager Support Center´i saate alla laadida siit ja Kaido koolitused leiab siit .

Kaido Järvemets

KaidoJarvemets.ee