Võta ühendust:
+372 618 1727
info@koolitus.ee

SEO ehk otsingumootori turundus suunaga välisturule

ITK-529

Aeg: 19.11 - 19.11.2020 Maht: 8 ak. tundi Koht: Vana-Lõuna 39/1
Hind:
275 € (+ km 20%)

Koolituse kokkuvõte:

Efektiivsed võtted kodulehe nähtavaks tegemiseks otsingumootorites.

SEO (Search Engine Optimisation) on läbinud läbi aegade erinevaid etappe. „Wild Wild West“, kus kavalad arendajad üritasid ära kasutada otsingumootorite poolt välja mõeldud reegleid, on läbi saanud.

Algelise SEO hügieeni puudumine vähendab või minetab võimaluse koguda välisturgudel läbi otsingumootorite kodulehel liiklust.

Kellele koolitus on suunatud:

  • Kodulehe haldaja
  • Kommunikatsioonispetsialist/-juht
  • Turundusspetsialist/-juht
  • Front-end arendaja
  • SEO teenuse tellija
Koolitaja: Mihkel Salm


Koolituse oodatav tulemus/eesmärk (õpiväljundid):

Koolituse eesmärk on aru saada põhilistest otsingumootori hindamiskriteeriumitest ja kuidas need mõjutavad sinu pingerida otsingu tulemustes. Lisaks vaadeldakse, kuidas üles ehitada efektiivset strateegiat märksõnade „püüdmiseks“ ja laieneda erinevatele välisturgudele.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):
  • Arvuti ja brauseri baaskasutamise oskus
  • Office (Excel, Word)
  • Koduleht/Toode/Teenus, mida arendada
  • Võimalusel ligipääs enda kodulehe analüütikale
Koolituse sisukord:

 1. Mis on SEO?

Ajalugu

  • The spider
  • Ranking

Olulised terminid

  • Organic visit
  • Referral
  • Link building
  • Conversion (Leads)
  • Ads

Mis on SEO mõju?

  • Search Engines
  • SEO specialists
  • Marketing
  • Pictures
  • Video
  • Connection to Social Network

 Kasutatavad meetodid: Loengu vorm koos näidetega

2. Kuidas teha SEO analüüsi?

  • Keyword check
  • Internal link check
  • External link check
  • Code check
  • URL check
  • Keyword ranking check:
    • Your ranking on targeted markets
    • Google Adwords - quality of keyword
    • Competition VS You

Kasutatavad meetodid: Koostöö koolitatavaga, informatsiooni otsimine, dokumendi koostamine, analüüs ja muudatuste planeerimine.

3. SEO analüüsi jätkamine.

Võrdlev analüüs:

  • Tools & plugins (Google Chrome based)
  • Keyword check
  • Internal link check
  • External link check
  • Code check
  • URL check

Kasutatavad meetodid: Koostöö koolitatavaga, informatsiooni otsimine, dokumendi koostamine, analüüs ja muudatuste planeerimine

 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • Mõistab hea ja halva SEO vahet.
  • Saab aru otsingumootori tulemuse tehnilistest ja orgaanilistest mõjutajatest.
  • Omab ülevaadet tehniliste ja/või tekstiliste puuduste mõjust.
  • Oskab otsida ja analüüsida informatsiooni märksõnade asjakohasuse kohta.
  • Teab märksõnu SEO - sõbraliku kodulehe, e-poe jne arenduste tellimiseks.
  • Hindab konkurentide tegevust ja oskab parimad praktikad jooksvalt üle võtta.
Lisainfo:

Koolitus on üles ehitatud praktilistele harjutustele, mis sarnanevad igapäevatöös lahendatavate ülesannetega.

Õpiväljundite saavutamist hinnatakse individuaalsete ülesannete lahendamise käigus.

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Koolitushind sisaldab:

  • ametlikke õppematerjale;
  • tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:

  • sooje jooke koos küpsistega;
  • lõunasööki igal koolituspäeval;
  • tasuta parkimist.