Võta ühendust:
+372 618 1720
info@koolitus.ee

PECB Certified ISO/IEC 20000 Lead Implementer

ITK-533

Maht: 5 päeva
Hind:
1 490 € (+ km 20%)

Koolituse kokkuvõte:

IT teenuste juhtimise koolitus võimaldab osalejatel saada põhiteadmised ja oskused IT teenuse juhtimissüsteemi (IT Service Management System - ITSMS) väljatöötamiseks ja rakendamiseks vastavalt rahvusvahelisele ISO/IEC 20000 standardile. Osalejad saavad hea ülevaate nii asutuse siseste kui väliste IT teenuste planeerimisest ning vastavate protsesside juurutamisest. Läbi praktiliste harjutuste ja juhtumianalüüside omandavad osalejad kogemuse IT teenuste edukaks juhtimiseks.

Koolitusele järgneval päeval on võimalik lisatasu eest sooritada rahvusvaheline sertifikaadieksam (inglise keeles).

Kellele koolitus on suunatud:

  • Asutuste ja ettevõtete IT juhid
  • Konsultandid, kellel vaja läbi viia IT teenuste juhtimissüsteemide implementeerimist
  • IT üksuse töötajad, vastavuskontrolli töötajad
  • IT teenusepakkujad, kvaliteedikontrolli töötajad

Koolitaja: PhD Andro Kull, certified ISO 20000 Lead Auditor

Koolitaja: Andro Kull


Koolituse oodatav tulemus/eesmärk (õpiväljundid):
  1. Acknowledge the correlation between ISO/IEC 20000-1, ISO/IEC 20000-2 and other standards and regulatory framework
  2. Master the concepts, approaches, methods and techniques used for the implementation and effective management of an ITSMS
  3. Learn how to interpret the ISO/IEC 20000-1 requirements in the specific context of an organization
  4. Learn how to support an organization to effectively plan, implement, manage, monitor and maintain an ITSMS
  5. Acquire the expertise to advise an organization in implementing IT Service Management System best practices
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):

Soovitavalt varasem praktiline kokkupuude IT teenustega või nende auditeerimisega.

Koolituse sisukord:

Day 1

Introduction to ISO/IEC 20000 and initiation of an ITSMS

Course objectives and structure

Normative and regulatory framework

Fundamentals of service management

Service Management System (SMS) based on ISO/IEC 20000

Initiating the SMS implementation

Understanding the organization and clarifying the SMS objectives

Analysis of existing management system

Formalization and approval of the SMS project

Day 2

Plan the implementation of an ITSMS

Service Management System

SMS scope

Policies for SMS

Management responsibility

Documentation requirements

Process design

Training, awareness and communication

Day 3

Implementation of an ITSMS

Implementation of new or changed services

Service delivery processes

Relationship Management

Resolution Process

Control Processes

Day 4

ITSMS monitoring, measurement, continuous improvement and preparation for a certification audit

Measurement of the SMS

Internal audit

Management Review

Continual improvement management

Preparing for the certification audit

Competence and evaluation of implementers

Closing the training

Day 5

Certification Exam

 

Eksami sooritamine ning sertifitseerimine on võimalik lisatasu eest (490€+km).

Lisainfo:
  • õppematerjale osaleja valikul kas digitaalselt (pdf) või paberkujul;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust koolitusel osalemise kohta;
  • sooje jooke koos küpsistega;
  • lõunasööki igal koolituspäeval;
  • soodushinnaga registreerimise võimalust järgmisele kalendrikoolitusele;
  • tasuta parkimist.