3D visualiseerimine Blenderis
Aeg: 17.02 - 14.04.2020, kell 10:00 | Maht: 72 ak. tundi | Koht: Vana-Lõuna 39/1 | Hind:
1 490 € (+ km 20%)
|
Koolituse kokkuvõte:
Koolitus keskendub populaarse vabavaralise programmi Blender abil 3D visualiseerimisele ja animeerimisele. Osalejad õpivad ehitama 3D mudeleid, looma tekstuure ja materjale, animeerima objekte, seadistama valgust ja stseeni vastavalt soovitud lõpptulemusele.
Blender on väga laiade kasutusvõimalustega ja sobib paljudesse valdkondadesse:
- sisekujundajad, arhitektid, insenerid - ruumide ja hoonete 3D visualiseerimine, ruumide planeerimine ja mööbli paigutus. Blender ei asenda CAD programme aga täiendab neid võimalusega teha lõpptarbijale ilusaid visualiseeringuid. Suur enamus kinnisvara uusarendusi müüakse tänapäeval 3D visualiseeringute abil.
- graafilised disainerid / kujundajad / kunstnikud - 3D vaated ja lisaelemendid graafilises disainis kasutamiseks, mockup’id, fantaasiatööd.
- animaatorid, liikuva graafika loojad - 3d animatsioonide ja lisaelementide loomine.
- TV, reklaami- ja fimitööstus, eriefektid - 3d elementide lisamine filmile, keskkonnaefektid (tuli suits, vedelikud), toodete visualiseerimine
- Mängutööstus- mängukeskkondade ja tegelaskujude loomine
- 3D printimine - detailide valmistamine printimiseks, prototüüpimine
Kellele koolitus on suunatud:
Koolitus on suunatud uutele 3D huvilistele, kel varasem kokkupuude Blenderiga puudub või on tagasihoidlik.
Koolituse oodatav tulemus/eesmärk (õpiväljundid):
Koolituse läbinu oskab iseseisvalt luua Blenderi abil 3D keskkondi ja objekte, luua või määrata sobivaid pinnamaterjale, seadistada stseene ja salvestada töö välja pildifaili, video või 3d objektina printimiseks. Omab teadmisi programmi võimalustest ja oskab videojuhiste järgi luua keerukamaid lahendusi.
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):
Huvi valdkonna vastu, eelnev kokkupuude arvutigraafika ja Adobe Photoshopiga tuleb kasuks. Vajalik on baastasemel inglise keele oskus.
Koolituse sisukord:
Koolitus toimub järgnevatel kuupäevadel kell 10.00-17.15:
17.-18. veebruar
02.-03. märts
16. märts
30.-31. märts
13.-14.aprill
Kontaktpäevade vahele jäävad iseseisvad ülesanded, lisamaterjalid ja kordamiseks tunnis räägitu videoõpetuste kujul.
I päev - tutvus Blenderiga
- Blenderi ülevaade, võimalused, esmane kasutamine ja seadistus
- 3D maailm, primaarobjektide lisamine, muutmine, struktureerimine
II päev - modelleerimine 1.osa, lihtsamate 3D objektide loomine
III päev - modelleerimine 2.osa, keerukamate 3D objektide loomine
IV päev - Materjalide loomine, valgustamine, renderdamine
- pilditekstuuride kasutamine,
- UV laotus
- protseduurilised materjalid
- valgustamise võimalused
- renderdamine
V päev - digivoolimineorgaaniliste vormide loomine digivoolimise tööriistadega
- topoloogia korrastamine
VI päev - Animeerimise alused
- Animatsioonitööriistad Blenderis
- Objektide ja tegelaskuju animeerimine
VII päev - Osakesed
- osakeste jaotamiseks pinnale (hair particles)
- osakeste lennutamine ruumis (emitter particles)
- Osakeste praktilised kasutusvaldkonnad
- Jõuväljad
VIII päev - simulatsioonid, füüsikamootor
- Vedelikud, suits
- Kangas
- Kukkuvad ja põrkavad objektid
Lisainfo:
Koolitushind sisaldab:
- Õppematerjale digitaalselt.
- koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust
- tunnistust
- sooje jooke koos küpsistega;
- lõunasööki igal koolituspäeval;
- tasuta parkimist.