Võta ühendust:
+372 618 1720
info@koolitus.ee

SEO baaskoolitus – veebide ja e-poodide otsingumootoritele optimeerimine

ITK-528

Maht: 1 päeva
Hind:
199 € (+ km 20%)

Koolituse kokkuvõte:

Oled mõelnud, kuidas Google reastab otsingutulemusi? Kuidas seda teadmist ära kasutades olla Google’is paremini nähtav?

Eesti kogenuim otsingumootoritele optimeerija Raido Tamar tutvustab Google’i otsingumootori optimeerimise aluseid ja õpetab kuidas kasvatada veebilehe külastatavust otsingumootoritest. Koolitusel selgitatakse, kuidas reastab Google otsingutulemusi; mille alusel kuvatakse fotosid Google pildiotsingus ning kuidas antud teadmisi kasutades tõsta veebilehekülje külastatavust.

SEO koolitusel käsitletakse valdkonna näiteid nii Eestist kui ka väljastpoolt. Koolitus käsitleb peamiselt Eesti turul ja eesti keeles optimeerimist.

Loe Raido Tamari artiklit „3 sammu, kuidas Google’is paremini leitav olla“.

Kellele koolitus on suunatud:

Koolitus on suunatud neile, kes tunnevad huvi SEO vastu, aga kellel on antud valdkonnas puuduvad või vähesed teadmised. Õpetame baasteadmisi ja anname praktilisi näpunäiteid, kuidas teostada peamiseid otsingumootoritele optimeerimise tegevusi. Koolituse käigus õpib osaleja, kuidas kasvatada veebilehe külastatavust otsingumootoris

Koolitaja: Raido Tamar


Koolituse oodatav tulemus/eesmärk (õpiväljundid):

Koolituse tulemusena omandab koolitusel osaleja teadmised ja praktilised oskused, kuidas kodulehti ja e-poode otsingumootoritele optimeerida.

Koolituse sisukord:

1) Tervikliku ettekujutuse loomine SEO rollist ettevõtte internetiturunduses
● Google algoritmi ja SEO sissejuhatus
● Peamised SEO faktorid, positiivsed ja negatiivsed
● Algoritmi välised faktorid ja internetiturunduse osa otsingumootoritele optimeerimisel
● Sisuturunduse roll ja võimalused SEO töödes

2) SEO tööriistade tutvustus ja näited kasutamisest
● SEO tööriistade tutvustus
● SEO tööriistade võimalused
● Turu jaoks kasutatavad SEO tööriistad
● SEO tööriistade kasutamise õpetus ja näited

3) Märksõnade analüüs – mõiste, vajadus, konkurentsi määramine ja praktilised näited
● Märksõnade analüüs ja vajadus
● Märksõnade analüüsi võimalused ja tööriistad
● Märksõnade väärtuse/potentsiaali määramine
● Konkurentide märksõnade analüüsimine
● Märksõnade valik ja selekteerimine
● Märksõnade analüüs koos praktiliste näidetega

4) Sisu, meta andmete, piltide ja üldine lehesisene optimeerimine

● Meta andmete optimeerimine
● Sisu optimeerimine ja sisu kvaliteedi tõstmine
● Piltide optimeerimine
● Kasutajakogemuse roll optimeerimistöödes
● Üldised optimeerimistööd ja faktorid, mida arvestada

4) Linkide ehitamine
● Sissejuhatus linkide ehitamisesse
● Ahrefs.com ja teised mõõtmisvahendid ning tööriistad
● Konkurentide linkide analüüsimine
● Väärtuslike linkide omadused
● Google’i otsingute käsud ja näited
● Eesti võimalused linkide ehitamiseks koos näidetega
● Külalispostitused ja artiklid
● Linkide otsene ja kaudne ostmine

5) Google Analytics ja Search Console kasutamine
● Sissejuhatus Google Analytics’i kasutamiseks
● Google Analytics’i kasutamine ja roll SEO töödes
● Sissejuhatus Google Search Console’i kasutamiseks
● Google Search Console’i kasutamine ja roll SEO töödes

7) Kokkuvõtte
● Kokkuvõtte eelnevalt läbitud teemadest
● Lisamaterjalide tutvustus

Lisainfo:

Koolitushind sisaldab:
·       õppematerjalid: koolituse slaidid e-kirjana
·       tunnistust;
·       sooje jooke koos küpsistega;
·       lõunasööki igal koolituspäeval;
·       soodushinnaga registreerimise võimalust järgmisele kalendrikoolitusele;
·       tasuta parkimist.